KDO JSME?

Jsme tým zkušených účetních s praxí v mnoha oblastech účetnictví.

Nabídka služeb

Naše spolupráce bude stát na vzájemné důvěře a komunikaci, které jsou pilíři naší práce. S čím vším Vám dovedeme pomoci?

/  Daňové poradenství, odklad daňového přiznání
/  Kompletní účetní a mzdová agenda, daňová přiznání k veškerým typům daní, zastupování před úřady – vše online
/  Dotace
/  Administrativní činnosti
/  Obchodní korespondence v češtině, angličtině a němčině
/  Podpora v podnikání

Základní balíček pro neplátce DPH

Balíček je určený nejen pro začínající podnikatele. Každý podnikatel potřebuje mít na koho se obrátit, když řeší otázky daní a účetnictví. Právě na to myslíme v tomto balíčku, který je koncipován jako roční účetní agenda.

V balíčku jsou zahrnuty tyto služby:

  • Příprava a elektronické odeslání daňového přiznání na příslušný finanční úřad
  • Příprava a odeslání přehledů na příslušnou ČSSZ a zdravotní pojišťovnu
  • Účetní a finanční poradenství během celého roku

Fakturace probíhá až po předání finální rekapitulace roku vč. elektronického odeslání nebo ve dvou platbách (50 % při zahájení spolupráce a 50 % po předání finální rekapitulace roku).

Cena: 3 600 Kč bez DPH (tj. 300,- Kč / měsíc)

Základní balíček pro plátce DPH

V balíčku jsou zahrnuty tyto služby:

  • Zpracování dokladů do 50 ks měsíčně
  • Příprava a elektronické odeslání přiznání k DPH
  • Příprava a elektronické odeslání kontrolního hlášení
  • Příprava a elektronické odeslání souhrnného hlášení
  • Vypracování záznamní povinnosti
  • Odeslání pokynů k platbě DPH do emailu vč. QR kódu k platbě
  • Sdílený disk, na který máme přístup jen my a klient, kam on nahrává doklady, my je zpracováváme a následně nahráváme elektronické výstupy.
  • Konzultace agendy DPH
  • V případě využívání fakturační služby iDoklad.cz, SimpleShop.cz nebo Fakturoid sami vytěžujeme faktury ke zpracování (podle dohody s klientem).

 

Cena pro nové klienty: 2 500 Kč bez DPH / měsíc

Individuální balíčky

Potřebujete něco jiného nebo máte víc dokladů? Nevadí. Po prvotním hovoru vždy sestavujeme individuální nabídku šitou na míru právě Vám.
Možná kromě agendy plátce DPH potřebujete ještě pokrýt mzdovou agendu, výkazy Českého statistického úřadu, agendu dotací nebo agendu spotřebních daní a cel.

Neváhejte se na nás obrátit, sestavíme nabídku právě pro Vás.

Co nejsme schopni pokrýt my, zajistíme díky širokému spektru prověřených subdodavatelů. Spolupracujeme se zkušenými virtuálními asistentkami, experty na PPC či SEO, překladateli, mentory, kouči, správci sociálních sítí nebo 3LP sklady, právníky, auditory, daňovými poradci, kteří se zaměřují na specifické oblasti daní, a s dalšími odborníky ve svém oboru.
Stále řady kolegů rozšiřujeme, abychom Vám mohli nabídnout vše na jednom místě a ověřené spokojeností jiných.

Kdo stojí za AKONTISTO?

Ing. Ivy Weissová

„Vy rostete a my spolu s Vámi.“

V čele našeho týmu stojí Ivy Weissová, daňová poradkyně č. 5997. Ivy má více než desetiletou praxi ve vedení účetnictví pro různé podnikatele, velké i malé, kteří podnikají online i offline.